Ruilen en Retouren

 

Retourneren binnen 90 dagen

Bij Rainbow Hangmatten kun je een artikel ruilen of retourneren als je dat binnen 90 dagen na aankoop aan ons meldt. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.

Stappenplan ruilen en retourneren

Wil je een artikel retourneren? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij je retour zo soepel mogelijk afhandelen.

  1. Meld bij onze klantenservice dat je een artikel retour wilt sturen.
  2. Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je verzoek.
  3. Je ontvangt via e-mail instructies voor de retourzending van het artikel.
  4. De kosten voor het retourzenden zijn voor de klant. Dit is zo wettelijk geregeld.
  5. Na ontvangst van je zending, stuurt Rainbow Hangmatten een ontvangstbevestiging via e-mail .
  6. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 7 dagen terug, afhankelijk van je wens.


Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Rainbow Hangmatten leeft de conformiteitseis uit de Wet betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming na. Wij staan voor deugdelijke producten. Je mag verwachten dat een door ons geleverd product naar de redelijke verwachtingen fungeert. Mocht je product defect raken, dan kun je natuurlijk ook op ons rekenen.

Neem contact op met de klantenservice dan proberen wij je verder te helpen.


Ons retouradres:

Rainbow Hangmatten - Noord Spierdijkerweg 208 - 1643 NP Spierdijk - Nederland
 

=================================
 

Heeft u een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 

Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Rainbow Hangmatten
Noord Spierdijkerweg 208
1643 NP Spierdijk
info@rainbowhangmatten.nl                                                       

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).