Returns



Bij Rainbow Hangmatten kun je een artikel ruilen of retourneren als je dat binnen 90 dagen na aankoop aan ons meldt. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.

Stappenplan ruilen en retourneren

Wil je een artikel retourneren? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij je retour zo soepel mogelijk afhandelen.

  1. Meld bij onze klantenservice dat je een artikel retour wilt sturen.
  2. Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je verzoek.
  3. Je ontvangt via e-mail instructies voor de retourzending van het artikel.
  4. De kosten voor het retourzenden zijn voor de klant. Dit is zo wettelijk geregeld.
  5. Na ontvangst van je zending, stuurt Rainbow Hangmatten een ontvangstbevestiging via e-mail .
  6. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 7 dagen terug, afhankelijk van je wens.



Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Rainbow Hangmatten leeft de conformiteitseis uit de Wet betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming na. Wij staan voor deugdelijke producten. Je mag verwachten dat een door ons geleverd product naar de redelijke verwachtingen fungeert. Mocht je product defect raken, dan kun je natuurlijk ook op ons rekenen.

Neem contact op met de klantenservice dan proberen wij je verder te helpen.


Ons retouradres:
Rainbow Hangmatten - Noord Spierdijkerweg 208 - 1643 NP Spierdijk - Nederland